İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 40 TL Gelmesi Gereken Faturam 300,2 TL Geldi

16 Ocak-15 Şubat fatura dönemine ait faturam 40 TL gelmesi gerekirken 302.2 TL geldi, müşteri hizmetlerine durumu izah ettiğimde SMS aşımı olarak değerlendirdiler ayrıca 1000 SMS tarife kapsamında kullanma hakkım varken. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde ve mobil fatura nüshasında yazdığı gibi tarife aşımı sonrası her bir SMS 0,60 kuruş olarak değerlendirilir bilgisini aldım, daha sonra faturanın detaylı çıktısını mail yolu ile aldıktan sonra gördüm ki aşım sonrası her bir SMS 0,61 kuruş olarak baz alınmış. Arada ki 1 kr. Benim faturamda kayda değer bir değişiklik yapmayacağını biliyorum ama bu küçük oyunu yapmaya çalışan Vodafone ailesi, benim göndermediğim SMS 'leri göndermiş gibi gösterme potansiyellerinin yüksek olduğunu düşünüyorum. Firmanın müşteri hizmetlerine; Tüketici Hakem Heyeti, Sikayetvar.com, BTK gibi kuruluşlara şikayet edeceğimi söylediğimde umursamaz bir tavırla 'tabi buyurun' diyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget