18.01.2017 tarihinde garanti dahilinde Sony Xperia c4 telefonumu şebeke sorunu nedeniyle 1700034611 kayıt numarası ile KVK servise bıraktım. 20 iş günü onarılmasını bekledikten sonra onarım gerçekleşmediği için para iadesi talebi ile başvuru yaptım. Kendileri talebimi Sony'e ileteceklerini belirttiler. Ben de bu aşamadan sonra kendime yeni bir telefon aldım. Ancak KVK, 28.02.2017 tarihinde (yani tam 40 gün sonunda) ben para iadesi beklerken "cihazınız onarıldı, gelip alabilirsiniz" diye SMS gönderdi. Uzayan onarım süresi ve garanti sürecindeki ilgisiz tutumdan dolayı hem markaya hem de KVK'ya olan güvenim sarsılmıştır. Ayrıca kendime yeni bir cihaz aldığım için de artık eski cihazı kabul etmiyor ve tarafıma para iadesi yapılmasını talep ediyorum. Not: bu arada defalarca KVK çağrı merkezini aradığım halde telefonlara çıkan olmadı.
Yorum Gönder