İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Casperstore.net Excalibur Gecikmesi

2 aydır araştırdığım ürünü Casperstore.net sitesinde gördüm fiyatı uygun geldi biraz araştırdım siteyi bir kaç şikayet dışında bir şey göremedim,neyse aradım görüştüm 21.02.2017 salı günü bana söylenen en geç cuma günü ürünün elimde olacağıydı,çok kez sordum gecikirse almayacağımı söyledim merak etmeyin en geç cuma elinizde dediler. Bende güvenip 5930 TL EFT yaptım cuma günü geldiğinde sürekli aradım 20kez aradıysam 3 4 kez cevap almışımdır birisi ürün kargoda diyor,diğeri ürün fabrikada diyor neyse bugün salı sabah 11'de aradım ürün kargoda dedi biri bana,numarayı verin sorgulatayım dediğimde "sistemde gözükmüyor ö** bey geldiğinde size dönecek" dediler, saat 16.30'a kadar sürekli aradım çoğunda açmadılar,sonra ö*** bey açtı ürün fabrikada dedi çıkmamış dedi bunun üzerine ürünü iptal ettirmek istedim saat 18.00'da ürün iptali gerçekleştirdim fakat param gelir mi bilmiyorum!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget