Sadece fatura ismini söylediğimde beni, ürünlerimi, sıkıntımı ezberlemelerine rağmen yaklaşık 10 aydır çözümlenemeyen yatak gıcırtım, akabinde mahkemeye verin sözleri ile saygısızlık ve bölge müdürünün'' siz şikayetinizi silin, ben sizin için yeni yatak sipariş ediyorum'' yalanlarıyla devam etmektedir. Şikayeti sildik, ama Ortada ne tamirat var, ne yeni sipariş edilen yatak... Daha çalıştıkları yerin garanti koşullarını bilmeyen bölge müdürü A**Ö** ve aspendos şubesi çalışanları, sayemizde aynı arızanın 2'den fazla tekrarlamasıyla ücretsiz değişim hakkımız olduğunu komik bir şekilde önümüzde PC'den kendi sitelerine girip garanti koşullarını okuyarak öğrenmiş bulunmaktadır, ama hiçbir aksiyon almamışlardır. Kötü bir firmasınız. Ürünlerin kalitesizliği çalışanların kişiliklerine de yansımış!
Yorum Gönder