İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Temizpati.com Siparişimi Göndermiyor Ve Telefonlara Bakmıyor

Bu ürünü Ocak ayının 27'sinde internet üzerinden satın aldım. 1 ayı aşkın bir süredir hala elime ulaşmadı. Bu bir aydan fazla süre içerisinde ürünün sahipleri, kızların babası T***beyle telefonda görüştüm. Ürünün henüz üretilmediğini, fonlama aşamasında olduğunu söyledi. 1 haftaya elime ulaşacağını söyledi ki, satın alırken ürünün geliştirilmesi üretilmesi için herhangi bir yardımda bulunulacağını belirtmemişlerdi. Direkt satış adı altında kandırmışlar yani. Onu da sıkıntı etmedim, yeter ki satın aldığım parasını ödediğim ürün gelsin. Her neyse son 4-5 gündür de telefonların hiç birine cevap vermiyorlar. Büyük ihtimal kandırıldım. En azından firma tarafından bir müşteri olarak kaile alınıp bilgilendirilmek istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget