İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tam Bir Para Tuzağı

Merhaba arkadaşlar, bu adı geçen operatörde müşteri hizmetlerine bağlanmak ayrı bir sıkıntı olmakla beraber konuya girmek istiyorum. Rehberimi yedekledim Türk Telekom'un servis aracılığıyla. Güvende olduğumu sandım telefonuma güncelleme attım ve ne oldu rehber silindi, müşteri hizmetlerini aradım 5 defa rehber istedim 500 kişilik listede sadece 30 kişi geldi hizmet alamadım mağdurum dediğimde de yapacak bir şey yok her girişiniz ücretli ücretini de ödeyeceksiniz dediler. Uzun lafın kısası bunlar parayı kolay kazanıyorlar sanırım hem hizmet alama hem de söke söke alsınlar, sanırım bu olaydan sonra bana farklı bir operatörün yolu gözüktü. Avea'yı bozdunuz turk telekom elinize sağlık.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget