Yapmış olduğum şikayet hakkında müşteri temsilciniz tarafından gelen telefon görüşmesinde, tarife değişikliği yapılırken görüşmüş olduğum müşteri temsilcisi ile ilgili görüşme dinlenilmiş ve "müşteri temsilcisi tarafından limitinde durma hakkında bilgi verilmemiş haklısınız fakat bizce haklıyız" gibi açıklamalar yapılmıştır. Telefon üzerinden paket değişikliği yapıyor ve onaylatabiliyor iseniz tüm detayları aktarmakla mükellefsiniz yani verilen bilgiye göre müşteri temsilcinizin limitte durma hakkında bilgi vermediği sizin tarafınızdan onaylanmıştır. Bu konu ile ilgili bir daha müşteri temsilcinizi aradığımda konu ile ilgili şikayet başvurusu tekrar yapılamadığı hakkında talebimi defalarca reddetmiştir. Müşteri mağduriyetini gözetmeksizin bu faturayı ödetmeye zorluyor iseniz, net bir şekilde ifade etmeliyim ki Vodafone ile tüm bağımı keseceğim.
Yorum Gönder