İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Arıza İçin Yönlendirme Yapılmıyor.

İnternetime sinyal gelmiyor. Yaklaşık 3 hafta önce müşteri hizmetlerini aradığımda bana 72 saat içinde geri dönüş yapılacağı söylendi 1 hafta boyunca hiçbir geri dönüş sağlanmadı. Daha sonra tekrar aradığımda sorunun evin tesisatından olduğu söylendi. Elektrikçiye evin ve apartmanın iç tesisatını kontrol ettirdim sorunun apartmanda değil dıştaki kutuya sinyal gelmediğini söyledi. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım bana yönlendirme yapacaklarını söylediler yine hiçbir şekilde geri dönüş olmadı. Yaklaşık 2 haftadır sürekli arıyorum bana şubatın 28'ine kadar sorunun hallolacağını söylüyorlar daha erkene çekilmesini talep ettim her aradığımda daha erkene çekilmesi için kayıt oluşturduklarını söylediler. Ayın 28'i oldu yine ne gelen var ne haber veren. Tekrar aradığımda yine yönlendirme yapacaklarını söylüyorlar ama hiçbir şey yapılmıyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget