İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Arıza Tespit Ücreti.

Eşimin adına kayıtlı TTNET fiber aboneliği internet erişim sorunu nedeniyle teknik servis yardımı talebinde bulunduk gelen yetkili personel daha kapıdan girmeden 14 TL ücret alacağını beyan ederek eve giriş yaptı santralden kaynaklı bir sorun olmadığı kablolama veya modem hatası olabileceğini söyledi yaptığı işlemler son derece amatörce evimdeki kabloyu kesip elektrik bandıyla bantladım dan sonra yaptığı kontrol sonrasında modemin arızalı olduğunu söyledi fakat kendisi evden gittikten sonra cihaz ölçümlerinden yola çıkarak sorunun modeme giden telefon kablosuyla alakalı olduğunu tespit ettim ve kabloyu kendim tekrar monte nedir ve internetin düzeldiğini gördüm TTNET gibi büyük bir firmanın kendisine para kazandıran müşterisine vermek zorunda olduğu hizmet ve yetersiz eğitimsiz personel göndermek suretiyle gözümdeki güvenilirlik imajını bitirdi kendi sorunumu kendim çözdüm.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget