08.02.2017 09:56'da 611 gişe işlemleri numarasıyla SGK rapor ücretimi tahsil ederken, tutarın küsurat kısmı eksik ödendi, gişe görevlisine eksik olduğunu söyleyince sanki ben yanlış bir şey söylemişim gibi tavırlarla eksiği tamamladı. Aynı küsurat eksik farkı aynı şubede 1 kez daha olmuştu (tarihi hatırlamıyorum 1 ay önce civarı), gişe görevlisi kafasına göre karar veriyor galiba ne kadar ödeneceğine, her kişide kuruş küsuratı ödemezse banka zengin olur 1 senede vatandaşın parasıyla boş yere.
Yorum Gönder