Beş aylık bebeğim var ve ilk günden itibaren Prima serilerini kullanıyorum ancak geçenlerde bebeğimin üst üste çiş ve kakalarının sırt ve üst yan kısımlardan sızdırması üzerine bezi incelediğimizde arka sırt kısmında emici yüzeyinin olmadığını gördüm. Tam da o hafta oğlumun sünnet zamanıydı, kabus gibi günler geçirdim Prima yüzünden her alt değiştirmen de baştan aşağı üstünü de değiştirmek zorunda kaldım Prima'nın, insanları bilgilendirmeden yaptığı bu değişimden ötürü şikayetçiyim. En kısa sürede tarafıma dönüş yapılmasını talep ediyorum.
Yorum Gönder