İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Nakil İşlemi Ve Kullanılamayan İnternet Ücreti.

Eylül 2016 tarihinde interneti nakil yaptırmak istedim. Nakil işlemini yapamadılar nedeni apartmanın içindeki Türk Telekom kabloları bozukmuş. Daha sonra telefonla arayanlara eğer nakil işlemlerimi yapmıyorsanız iptal istiyorum dedim. Halan kullanamıyorum ve Eylül 2016 tarihinden beri sürekli kullanmadığım data hattı için bana borç gönderiliyor. Müşteri bu kadar mağdur edilmez. Ben yaşlı bir insanım ve sinir hastası oldum. Bu şikayetimi genel müdürünüze iletin. Kaç yıldır aldığınız paraları ne için kullanıyorsunuz bir kablo tamiri yapamıyor musunuz? Kullanılmayan internete her ay nasıl haksız kazanç sağlayıp ödeme gönderiyorsunuz? Sizi hiçbir kurum denetlemiyor mu? Kaç aydır neden yardımcı olmuyorsunuz? Size illaki maddi manevi tazminat davası mı açalım? Acil olarak kullanmadığım ayların borcunun silinip internetimin bağlanmasını talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget