Kasım ayı boyunca ABD'deydim. Orada zaten hattım olduğu için Vodafone hattımı kullanmama gerek olmuyor. Sadece ilk geldiğimde bir veya iki gün kullandım, bilemedin üç. Tam 30 günlük pasaport ücreti tahsil edildi benden. 8 Aralık'da itiraz ettim, bugün 27 Şubat ve hala bir çözüm yok. Mütemadiyen bugün, yarın diye umursamıyorlar. Her seferinde farklı biri, farklı bir bahane. Geçen ay yurt dışında iken bu sefer de ekstra internet paketi işletmişler, 40 TL'de öyle geçirdiler. Şu ana kadar bayağı anlayışlı davrandım ancak bir işe yaramadı. Yarın T***'e geri dönüyorum ve avukatımla görüşüp hakkımı arayacağım.
Yorum Gönder