Ben 2014 de çamaşır makinesi aldım ve iki tanede LG TV aldım. Biri 2500 TL'lik diğeri ise 4100 TL'lik TV'ler de sıkıntı yaşamadım. Çamaşır makinesi arıza sebebiyle servise gitti servis beni arayarak beyin arızası dedi. Kullanıcı hatasını hayır dediler mekanik arıza olduğunu söylediler. Bırakın makinede daha çürük yok eğer makine 4 senede elektrik arızası veriyorsa hiçbir anlamı yok bu kadar para verip iyisi olsun diye almamızın. Eğer bu arıza giderilmezse LG marka almayacağım.
Yorum Gönder