İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 11 Gündür Hattımı Kapatmıyorlar.

16.02.2017 tarihinde ve sonrasında hattımın kapatılması için müteakip defalar 0542 Vodafone müşteri hizmetlerini aradım. İlgili kurum adını da şaka gibi müşteri hizmetleri koymuşlar. Bana şubeye gitmemi ve orada ıslak imzam olmadan kapanmayacağını söylediler. Bende 24.02.2017 tarihinde şubeye gittim ve kapatmak için imza da verdim. 27.02.2017 tarihi oldu hala kapanmadı. Ben 27.02.2017 tarihinde müşteri hizmetlerini tekrar aradım neden kapatmadınız diye bana ne deseler iyi '16.02.2017 tarihinde iptal ile ilgili bildirdiğiniz konu genel merkezimizce çözümlenmeden diğer işlemlere bakmıyoruz diyorlar. Yeminle söylüyorum şaka gibisiniz. Ya çok akıllısınız biz aptalız, ya da ben akıllıyım. Bence biraz çağ atlayın çağ!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget