Vodafone online işlemler merkezinden (mağazadan) 1 adet iPhone se 16 GB rose Gold siparişinde bulundum 1 ay içerisinde tarife değişikliği yaptığım için talebim reddedildi (ki tarife değişikliği yapmadım) tekrar cihaz talebinde bulundum 24 saat içerisinde sonucunu SMS ile bildiririz dediler tabi ki bildirmediler. Müşteri hizmetlerini aradım talebimle ilgili bana cihaz talebimin onaylandığını kargoya verildiğinde kargo bilgilerinin tarafıma gönderileceğini söylediler. Daha sonra aradan bir saat geçmeden talebimin reddedildiğine dair bir mesaj geldi ben tekrar müşteri temsilciliğini aradım beni cep merkezine yönlendirdi cep merkezine gittim istediğim cihazın ellerinde olmadığını gelse bile aynı fiyattan vereceklerinin garantisi olmadığını söylediler. Yani benimle resmen dalga geçti hepsi. Bu kadar mı kötü bir firmasınız lütfen bunları açıklayın bana.
Yorum Gönder