İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Geçiş Yaptım Kimsenin Haberi Yok.

Kurumunuz o kadar hantallaşmış ve o kadar çok baş olmuş ki kimsenin birbirinden haberi yok. Bu kurumu batmaktan kurtarmak istiyorsanız bütün birim ve müdürlükleri kapatın ve az ama etkili birkaç müdürü geçirin başlarına. Millenicom-Doping internet+telefon alan bir üyeydim. Kurumunuzdan defalarca gelen telefonlar üzerine size geçmeye karar verdim. Sözleşmemin bitmesine 2 ay var ceza yiyeceğim ama sizden gelen sözde teklifte 300 lira indirim olacaktı. Ocak 9'da interneti geçirdiler ama telefon kaldı. Sonra onlarca telefon geldi sizden. Bize geçin diye. Daha geçtiğimden bile haberleri yok. Telefon kaldı onu da geçirin diye onlarca telefon ettim ama hiç kimsenin bilgisi yok. Herkes birbirine top atıyor. Bu yalan makinesi döngüsünden kurtulamadım. Hala telefon sözde geçecek.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget