Firmanın 07/06/2014'te başlıyor denilen temel elektronik programına katıldım'' hotmail adresime mail atarak para yatırılacak banka hesap numaralarını paylaştı parayı yatırdım. Fakat kurstan parayı yatırdıktan sonra hiçbir şekilde cevap alamadım. Güvenilir bir kurum olduğunu düşünerek her aradığımda birkaç ay sonraki ertelemeyi kabul ettim. Fakat geçen sene paramı geri almak için tüm kurum yetkililerine mailler atmama rağmen paramı geri alamadım. Ödemeyi 2014 Mayıs ayında yaptım daha fazla beklemeden yatırdığım parayı faiziyle geri almak istiyorum. Buradan İ*** Y*** ve S*** İ*** hanıma bana geri dönmezlerse Kültür Üniversitesi Ar-Ge Merkezini şikayet için kaymakamlığa başvuracağımı bildirmek istiyorum"From: 16 May 2014 10:37:30 "İyi günler S** hanım, ekte size IBAN numaramızı gönderiyorum, ayrıca telefon numaranızı almayı unutmuşum bildirirseniz sevinirim. Saygılarımla,"
Yorum Gönder