Ocak ayında çıkan faturamı yanlışlıkla 2 kere ödedim fark ettiğimde direk Vodafone'u aradım bana gerekli evrakları fakslamam gerektiğini söylediler. Bende dedikleri gibi dilekçemi yazdım dekontları buldum tam 3 saat uğraştım hazırladım faksı 31.01.2017 tarihinde gönderdim. Evrakların bir suretlerini de sakladım faks gönderildi bilgisi ile beraber fakat herhangi bir geri dönüş olmadı. Bugün ise şubat ayı faturamdan iade ettiklerini öğrendim ne gariptir ki ben bu iadenin böyle olmaması için 3 saat harcadım bana paramı göndersinler diye özellikle müşteri hizmetlerini aradığıma bir sonraki aydaki faturamda iade olmamasını istemiştim. Bugün tekrar aradım faturanın iptal edilmesini ve para iademin gerçekleşip şubat ayı faturamın normal şekilde çıkmasını istedim fakat şu anda hiçbir işlem yapamayacaklarını söylediler koskoca firma 31,60 TL'yi iade edemiyor mu yani? Bu işlem düzeltilsin.
Yorum Gönder