Geçen ay babamın 23 lira olan faturası (sabit tarife ücreti) 181 lira, bu ay ise 281 lira geldi. Vodafone müşteri hizmetlerini aradığımda özel servislere abonelik olduğunu söylediler ki babamın okuma yazması bulunmamaktadır. Müşteriye abonelik mesajı gitmesi ve müşterinin onay mesajını göndermesi halinde abonelik başlatılmalıdır. Sadece internette link ve reklam paylaşarak haksız yere direkt abonelik başlatan firmalardan biri de bu firmadır. Bu şekilde yüzlerce insan bu gibi haksız yere kazanç sağlayan firmalar tarafından mağdur olmaktadır. Müşteri hizmetlerini aramama rağmen kimse telefona çıkmadı. Bu firmanın babamın numarası üzerinden kesmiş olduğu tüm abonelik ücretlerinin iadesini talep ediyorum. Üyelik bilgilerimde ev telefonu alanında ilgili numara yazmaktadır.
Yorum Gönder