İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Taahhütlü Cihazı Peşin Ödemek.

Tarifem 100 TL, alacağım cihaz taksit tutarı ise 125 TL olacak şekilde 24 aylık taahhütlü sözleşme yaptım. Cihaz bedeli toplamda 3.000 TL. Personele cihaz bedelini peşin yatırma durumumda bir bedel yansıması olacak mı diye sordum, hayır dedi. İlk faturamda 86 TL'lik cayma bedeli yansıtıldı ki bunu da ödemeyeceğim söylenmişti. Dün 2 taksitini ödediğim cihazın kalan tutarını peşin ödemek için aradığımda tutarın 3. Faturama yansıtılacağı ve faturamın toplam 3.116 TL olacağı söylendi. Benim hesabıma göre 2850 TL olması gerekiyordu (3.000 tl-250 tl+100 TL tarife). Yani 2 ay ödediğim taksit tutarı olan 250 TL cihaz bedelinden düşmeyecek ve bu 250 TL'yi boşa ödemiş olacağım. Müşteri hizmetlerinden net bir açıklama alamadım ama benim bu farkı ödemeye hiç niyetim yok. Personelinizin eksik ya da yanlış bilgisinin bedeli benim cebimden çıkmak zorunda değil.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget