Superonline'a 28.01.2017 tarihinde VDSL abonesi olmak için abonelik formunu internet sayfasından doldurdum telefonla geri döndüler telefon 30.02.2017 gelen mesajla "İnternetinizin aktif hale gelebilmesi için altyapı aktivasyonunuz gerçekleştirilmiştir. "01.02.2017 tarihinde ise kurulum için bir bey geldi modemi kurdu bina girişinden evin içine gelen kabloyu kontrol etti sağlam! Bina girişine Türk Telekom'un sinyal göndermediğini söyledi ve bunun için bildirimde bulunuldu "******* aboneliğinizle ilgili talebinizin maksimum 48 saat içerisinde çözülebilmesi için, Türk Telekom'a arıza kaydınız iletilmiştir. Arızanızın en kısa sürede çözülebilmesi için takibimiz devam edecektir. "denildi modem bırakıldı. Türk Telekom basmış sinyal varmış, bu sefer bina içi kabloyu kontrol edin dediler, usta çağırdım sorun yok, o gün bugündür aktivasyon en kısa sürede sağlanacaktır diyorlar başka bir şey yok.
Yorum Gönder