Faturamı incelerken 6670dmobil için 42 lira ücret kesildiğini gördüm., emsal yorumları okudum ve video izlerken sehven tıkladığım bir reklamdan dolayı bir video servisine abone olduğumu anladım. Bu haksız bir uygulamaymış ve benden hiçbir onay alınmadan üyeliğim gerçekleştirilmiş. Üstelik aboneliğimi üç hafta otomatik yenilemişler. Durumu fark edince iptal isteğim doğrultusunda iptal gerçekleştirildi. Halbuki aboneliğin ilk haftasında güncel faturamın fazla olduğunu fark edip müşteri hizmetlerimi aradığımda ise her hangi bir sorun olmadığı faturamın 29 TL olduğu söylenmiştir. Bu durum aramakayıtlarından teyit edilebilir. Tarafımdan ne zaman ve nasıl onay alındığınınaçıklanması istiyorum. Bu uygulama için faturamdan kesilen tutarın tarafıma geriödenmesini istiyorum.
Yorum Gönder