Yıllardır Vodem hattınızı kullanıyorum. Milyon defa müşteri hizmetleri aradım. Taahhüdüm bitti. Yenilemek istiyorum. Hepsi bu. Kimsenin bir şeyden haberi yok oradan oraya aktarıyorlar. Aktardıkları yerlerin hiç biride telefonları açmıyor. Dakikalardır hatta bekliyorum. Açanların hiç biri de yardımcı olmuyor. Bir taahhüt imzalamak bu kadar zor mu? Ne kadar iş bilmeyen insan varsa çağrı merkezine toplamışsınız. Daha önce de adıma hat açılmış elli kere dilekçe yolladım. Geri dönen olmadı.
Yorum Gönder