İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Beko Ürün ve Servis Sorunu Devam Ediyor.

30 Aralık 2016 tarihinde '' Beko'dan ürün almak mı, asla. Buzdolabımın garanti süresi dolduktan sonra arıza yaptı toplamda 500 TL'ye yakın masraf ettim sorun bitmedi. Servise soğutmadığı için yolladım dolap 3 gün serviste kaldı geldi hala soğutmuyor.Servisi arayıp tekrar hizmet istedim lakin geldiklerinde söyledikleri şey arızanın başka bir yerden olduğu, güzel kardeşim bu ürün sende kalmış 3 gün sen bu işi yapmıyor musun, anlayacaksın bakacaksın, ki şayet bakılsa zaten hallolurdu. Ha bakmıyor musun o zaman çekil piyasadan işi ehline bırak. Beko yetkilileri devamlılık istiyorsanız reklam falandan önce hizmet olacak insanları saf yerine koymayın. '' metindeki şikayette bulunmuştum.Ürün geldikten hemen 1 ay sonra yine aynı sorunla karşı karşıya kaldım. Gerçekten insanlar saf yerine koyuluyor, ürünün değiştirilmesini şiddetle talep ediyorum. İnsana bıkkınlık bu kadar getirilir!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget