30 Aralık 2016 tarihinde '' Beko'dan ürün almak mı, asla. Buzdolabımın garanti süresi dolduktan sonra arıza yaptı toplamda 500 TL'ye yakın masraf ettim sorun bitmedi. Servise soğutmadığı için yolladım dolap 3 gün serviste kaldı geldi hala soğutmuyor.Servisi arayıp tekrar hizmet istedim lakin geldiklerinde söyledikleri şey arızanın başka bir yerden olduğu, güzel kardeşim bu ürün sende kalmış 3 gün sen bu işi yapmıyor musun, anlayacaksın bakacaksın, ki şayet bakılsa zaten hallolurdu. Ha bakmıyor musun o zaman çekil piyasadan işi ehline bırak. Beko yetkilileri devamlılık istiyorsanız reklam falandan önce hizmet olacak insanları saf yerine koymayın. '' metindeki şikayette bulunmuştum.Ürün geldikten hemen 1 ay sonra yine aynı sorunla karşı karşıya kaldım. Gerçekten insanlar saf yerine koyuluyor, ürünün değiştirilmesini şiddetle talep ediyorum. İnsana bıkkınlık bu kadar getirilir!
Yorum Gönder