Ayın yedisinde kargodan aldım. Bugün dün hala sorun devam bugün Eko Grup arıyorum açmıyorlar. Telefon oradan değişim için servisteyken sordum "aldığın yere gidin" dedi. Bugün Yön AVM'ye girdim. "Servise söyleyin" dedi "servis telefon açmıyor ki" dedim "değişimi onlar yapar" dedi. Ben napayım daha taksiti bitmeyen bozuldu telefon!
Yorum Gönder