Ekim ayında Pamuk Kurumsal'dan kliniğimize gelen bir satış görevlisi (E**E***) hatlarımızı Vodafone'a taşımamız karşılığında şirketimize 3 adet telefon vereceğini ve bu değişiklikten doğan tüm masrafların şirketi tarafından karşılanacağını söyleyerek bizi ikna etti ve 8 hattımızı Vodafone'a taşıdık. Sözleşmeleri imzalarken verdiği sözlerle ilgili bir evrak olmadığını görünce kendisi bu işlerin resmi olarak yapılamadığını, Vodafone'un bu sebeple Pamuk Kurumsal gibi yan şirketlere yeni müşteri getirme işini verdiğini söyledi. T*** ile yaptığımız sözleşmelerin bitmesine 3 ay kalmasına rağmen beklemeyin bunlar zaten ödenecek dendiği için 3000 TL gibi bir ceza ödeyerek Vodafone' a geçtik. 3 ay sonra aradığımızda E*** bey oradan ayrılmıştı ve Pamuk Kurumsal bize verilen sözlerle ilgili hiçbir sorumluluğu olmadığını söylüyor.
Yorum Gönder