Teleservice teknik servisinize 17.01.2017 tarihinde Sony e4G cihazımı şarj sorunu nedeniyle gönderdim. Yasal sürecin 20 iş günü olmasına rağmen 21.iş günü oldu. Fakat telefonun sıfırı ya da bir üst modeli gönderilmesi gerekirken herhangi bir cevap alamamaktayım. Acilen telefonumun gönderilmesini istemekteyim. Sony gibi büyük bir markanın hala telefonumu göndermemesi konusunda şikayetçiyim.
Yorum Gönder