Vodafone kafasına göre fazla ücretlendirme yapıyor. Sonra da geri ödeyemeyiz diyor. Kazara oldu sandım ama değil. Resmen müşteriyi mağdur ediyor. Kendi başıma geldi T***'e geçtim, 1 yıldır benzer bir olay başıma gelmedi, her şey şeffaf, rahat ettim. Oğlum Vodafone kullanıyordu, iki aydır TL yüklerken tuhaf kesintiler oluyordu. Arayınca hiç kullanmadığım ekstra internet paketine 10 lira ödemişim. İptal ettiler ama kullanmadığım paketin ücretini vermiyorlarmış.
Yorum Gönder