Neredeyse iki hafta olacak 2. hat olarak kullanmış olduğum T*** faturasız aboneliğimi hala Vodafone'a devri yapılamamıştır, telefonda müşteri hizmetleri "sizin başvurunuz ret edilmiş size döneceğiz halledeceğiz" diyor ama hattım T****'de görülmemektedir. Vodafone'da da görülmemektedir. Hattımın akıbetini merak ediyorum sayın Vodafone yetkilileri.
Yorum Gönder