Paketimin interneti bitince internet kullanımınızı iyileştiren ücretlendirme diye bir şeye geçip yarım gün için hattımdan 5 lira kesip 250 MB internet tanımladı. Ben böyle bir şey için onay vermedim acilen 5 liramın hattıma geri yüklenmesini istiyorum.
Yorum Gönder