Deichmann Çorlu Trend Arena şubesinden aldığım Nike markalı koşu ayakkabısında en fazla 2 ay kullandığım halde açılmalar meydana gelmişti. Ama şehir dışında olduğum için ayakkabıyı firmaya getirememiştim. Geçen gün ayakkabıyı firmaya götürdüğüm zaman 6 ay garanti olduğunu söylediler. Şu an 7 aydayız, maalesef garanti süresi bitmiş dediler. Şansa başka bir müşteri geldi, o müşteriye de aynı şekilde 3 yıl garantili demişler. Yani biz müşterileri 6 ay garantili olan ayakkabılar için 3 yıl garantili diye bizi kandırdılar. İlk defa Deichmann 'dan ayakkabı aldım ve böyle bir sorunla karşılaştım. Bir dahada almam, Deichmann'ın önünden geçmem. Belki de sattığınız ayakkabılar çakma. 190 TL verdiğim ayakkabı 2 ay dayanmıyorsa. 3 yıl garantili deyip milleti kandırıyorsanız bu firmadan hiçbir şey alınmaz.
Yorum Gönder