04.02.2017 tarihli Tokat-Marmaris seferine gitmekte olan otobüse bilet aldım. Nazilli'de ineceğimi muavine defalarca belirtmeme rağmen ilgilenmeyip, kale almayıp devam ettiler. Aradan zaman geçtikten sonra muavin kaptanla konuşmam gerektiğini söyledi. Kaptan Nazilli'den çıktığımızı söyledi ve herhangi bir şekilde uyarılmadım inmek için. Gece 5.20'de yol kenarında boş bir arsanın önünde indirildim, üstelik yanımda küçük çocuğum da vardı. Bayanım, başıma kötü bir şey gelebilirdi. Kaptan ve muavin çok sorumsuz davrandı. Kendilerinden ve firmadan şikayetçiyim.
Yorum Gönder