Esenyurt r4c Vodafone Bayisinden 10/01/2017'de faturalı hattım üzerinden 24 ay vadeli olarak bir telefon aldım. 04/02/2017 tarihinde Marmara Park AVM' de ki bir Vodafone bayiinden aldığım yeni bir telefona sim kartımı yenilemek için başvuru yaptığımda, onay beklediğimi söyleyerek sim kartın değişimi yapılmadı. Aynı gün Vodafone müşteri hizmetleri. Aradığımda çalışma olduğunu söyleyerek bilgi veremediler. 05/02/2017 günü gecesi tekrar aradığımda herhangi bir sorunun olmadığını, sim kartımı yenileyebileceğimi söylediler. 06/02/2017 'e aynı Vodafone Bayiinde yine aynı sorunun devam ettiğini, yani onay beklediğimi söylediler. Tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda kayıt oluşturdular,48 saatte problemin halledileceğini söylediler. 48 saat sonunda sorunun çözümlenemediğine dair mesaj geldi. Neyin onayını beklediğimi ve neden bu kadar uzun sürdüğünü anlayamadım. Hiçbir olumlu dönüş yapılmadı. Online bir işlemin bu kadar uzun sürmesi fiyasko.
Yorum Gönder