Ocak ayının 14'ünde HTC 816 g marka telefonumu servise gönderdim. Şarj yuva sıkıntısı açma kapama tuş sorunu ve ekran kırığı. Servis ilk olarak ekran kırığına bakıp 639 TL ücret çıkarıp diğer garanti kapsamına giren tuşu ve şarj soketini onarmadılar. Bu şekilde ürünü benim ulaşmamla servisin ücret çıkardığını onaylayıp onaylamadığımı sordular. Onaylamayınca geri bozuk bir şekilde gönderdiler. 20 Ocak'ta gönderi yapılmış 26 Ocak'ta adres eksikliğinden bana mesaj ile ulaşılmadan ürün geri kargolanmış. Fakat ben aradığımda artık ses kayıtlarını geçemediğimden mail yoluyla 4 kez taraflarına bana ulaşmaları için mail attım ve numaramı yazdım. Fakat dönen yok. Ürünümü geri istiyorum fakat muhatabım yok. Böyle servisçilik bayilik olmaz.
Yorum Gönder