Telefon özellikler açısından güzel fakat kısa sürede arıza vermekte ve servis memnuniyeti 0. Telefonumun şarj olmadığını belirterek Asus Yeni Sahra Ataşehir İstanbul'da ki yetkili servisine gönderdim. 2 hafta sonra telefon onarım görmeden geri geldi ve teslim aldığımda ekranı da kırık olarak geldi şu an ekran için değişim parasını siz ödeyin kargo şirketine bunu rücu ettirin diye mail attılar. Telefon ekranını kırdıkları yetmiyormuş gibi bir de beni kargo şirketiyle uğraştırıyorlar. Yazıklar olsun size.
Yorum Gönder