Yaklaşık 8 aydır Vodafone kullanıcısıyım. Taahhüdü imzaladığım güne kızıyorum. 8 aydır 20 defa internet kopukluluğu için aradım. Çözümlenen sonuç; 4 gün sonra eski sonuca oluşup, tekrar biz tüketicileri mağdur ediyor. Emekçi insanız, çalışıp evimize gittiğimizde, 2 saat bile olsun internette takılmak isterken, yaşadığımız olay tam fiyasko.
Yorum Gönder