3 ay önce 3 hattımı da Vodafone'a geçirdim. Geçirdiğime bin pişman oldum. Kamululara özel 29 TL'lik tarife. Ancak kendi hatalarından dolayı, gerekli bilgileri sisteme girmediklerinden dolayı 61 TL fatura ödedim. Hiç 29 gelmedi. Aradım müşteri hizmetlerini 2 defa şikayet de bulundum 1 ay oldu hala dönüş olmadı. 4 kez aradım hala inceleniyor diyorlar. Bu kadar sorumsuz ilgisizce bir hizmet olmaz. Koskoca uluslararası bir firma olan Vodafone'a yakıştıramadım. Birkaç vasıfsız sorumsuz kaba ve saygısız çalışanın yaptığı yanlışlar yüzünden koskoca kuruma yazık oluyor. İptal ettirip başka operatöre geçeceğim. Hattan soğuttular iyice. Yazık.
Yorum Gönder