Aydın ili Didim ilçesi Selçuk özsoy ortaokulunda okumakta olan öğrencimiz sınıfındaki arkadaşlarının hal ve hareketlerinden, öğretmen ve okul müdürünün öğrenciye karşı sorumluluklarını yerine getirmediğinden dolayı sınıfta eğitim adına bir şey yapılmadığını, verilen eğitim konusunda yetersiz kaldığı görülmüştür. Bu durum okul yönetimine ve ilçe milli eğitim müdürlüğüne bildirilmiş ancak konuyla ne ilgilenilmiş, ne de bir açıklama yapılmıştır.Öğrencimizin eğitimi ve güzel bir geleceği için sınıf değişim talebinde bulunmamıza rağmen hem okul yönetimi hem de ilçe milli eğitim müdürlüğü alay edercesine hareket etmiştir.Sınıfta bulunan diğer öğrencilerin sınıf değişim talepleri olumlu karşılanmış olup sınıfları değiştirilmiştir!Konuyla ilgili olarak okul müdürü ve müdür yardımcısıyla defalarca görüşmemize ve dilekçe yazmamıza rağmen bir sonuç alamadık.Yardımlarınızı bekliyoruz.
Yorum Gönder