Ben Vodafone netimi iptal ettim iptal ettiğim halde bana 2 adet fatura geldi. Haksız bedel ödetmeye çalışıyorlar bu ücret üstüne bir de icraya verdiler. kullanmadığım haksiz kazanç üstüne bu yapılamaz. hakkımı her yerde arayacağım her yere başvuracağım. Şikayetçiyim
Yorum Gönder