İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Turkcell Asla Sizi Kullanmayacağım!

5 seneyi aşkın süredir Turkcell Platinum üyesi bir kullanıcıyım. Aylık fatura ortalamam 150 TL civarı (Cihaz ücreti ek olarak). Çevremde bir çok arkadaşım farklı operatörleri tercih ediyor. Özellikle Türk Telekom köklü müşterilerine 15 GB + 1000 dakika + 1000 SMS gibi güzel bir tarifeyi 50-60 TL bandında verebilirken 10 GB + 1000 SMS + 1000 dakika gibi bir pakete 80 TL vermek gayet anlamsız. Ayrıca Turkcell'in bu kadar fatura veren bir müşterisine sağladığı hiçbir ekstra ayrıcalık yok (Cihaz kampanyalarında bile aldatmaya devam ediyor). Örneğin Turkcell'den iPhone 7 32 GB alırsanız peşin fiyatı 3600 TL fakat faturaya taksitli alınınca ürün 140 TL*36 ay = 5,040 TL gibi bir rakam. Tüketiciyi mağdur eden bu politikalar ile Türkiye'nin en büyük holdingi olan Turkcell kullanıcılarını mağdur etmeye devam ediyor. Cihaz taksitlerim bitince sizlerin bir üyesi olmak çıkıp asla kullandırmam!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget