Sistemde neden kayıtlı olduğumuz ilçe dışında ise sistemden başvuru yapamıyoruz. Ben Orhangazi'de oturuyorum iş bulamıyorum Yalova'da şartlarım uyuyor, ben neden sistemden başvuru yapamıyorum. Emeklilik yaşı 65 tüm işverenler yaş sınırlaması koymuş bu ne kadar doğru 40 tan sonra insan aç mı olsun devlet memuru değilse yazık günah ya asıl 40 yaşı üstü iş ararken yaş sınırlaması olmamalı devlet alıyor 40 yıl bir fiil çalıştırıyor, bir ömür aynı iş yerinde özel öyle mi maaş az sosyal hak yok işini düzgün de yapsan şahıs memnuniyeti yok. Bu zorluklar gözden geçirilmeli, yaş sınırlaması kalkmalı bir de iş verenlerde mesai kavramı yok haftada 72 saat çalışıp çalışanın mesai farkı ücret olarak ödenmiyor, çalışan hakları korunmalı İşkur'dan da talep etse işveren 12 saat çalışma istiyor ücret farkı ödemiyor.
Yorum Gönder