Yaklaşık 4 Aydır internetimi kullanamıyorum. Defalarca müşteri hizmetlerini aramış olmama rağmen hiçbir şekilde yaşadığım internet problemini çözmediniz. Ama ay sonu gelince fatura mesajlarını yollamayı biliyorsunuz. Eğer 4 aydır kullanamadığım bu fiyasko hizmetinizi en kısa sürede çözmezseniz bende dahil olmak üzere Vodafone Net kullanan tam 6 arkadaşımla birlikte aboneliklerimizi iptal ettireceğiz.
Yorum Gönder