2011 yılında kredi kartı borcumdan dolayı avukatlık oldum ve aynı yıl içerisinde borcumun tamamını kapattım. O gündür hiçbir şekilde hiç bankanın kredi ve kredi kartından yararlanamadım ve şu anda kendi iş yerim var vergi mükellefiyim hiçbir borcum yok. Yeni çıkan ve sonuna kadar yasalaşan sicil affından dolayı gitmediğim banka kalmadı ama hepsinden aldığım cevap aynı bizim öyle bir yasadan haberimiz yok,bize bir yazı gelmedi,diyorlar nasıl bir sistemdir bu? Ne zamandır bu ülkede bir kanun veya yasa Cumhurbaşkanı'nın onayını alıp resmi gazetede yayınlandıktan sonra yürürlüğe girmiyor! Her türlü yasal yola başvuracağımı beyan ederim.
Yorum Gönder