Geçen sene çalıştığım iş yeri için internet almak istedik. Yan tarafımızdaki dükkan internetini kapattırmak istedi. Bizde üzerimize almak istedik. Türk Telekom'a gittim ve başvuru yaptım. Başvurum onaylandı. Fakat gelip interneti bağlamadılar. 2 hafta geçti aradım gelip bağlamadılar. Ben de iptal ettirdim. Türk Telekom müdürlüğüne gidip dilekçe verdim. Kapanmadı. Sonra tekrar gidip dilekçe verdim ve başvurumu iptal ettiler. Üzerinize herhangi bir net bağlantısı yoktur dediler. Aradan tam 1 sene geçti. Şimdi aradılar ve 830 TL borcunuz var dediler. Ödemek zorundasınız yoksa haciz işlemi başlatılacak eğer ödemezseniz hapis cezası da var dendi. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Yorum Gönder