İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İlgi Alaka, Müşteri Memnuniyeti Sıfır

Uzun süredir başka bir operatörde "BTK' dan tek numara ile eşleştirilmiş olarak" (IMEI klonlu) telefonumu kullanıyordum. Bu eşleştirilen hattımı Vodafone'a taşıdım, Vodafone bu telefonun şebekeye bağlanmasına izin vermiyor. BTK ile görüştüm, telefonunuzun tek numara ile eşleşme konusunda bir sıkıntısı yok, belgeler bizde bu hatla kullanabilirsiniz, eşleştirme aktif diyor. Operatör değiştirdiğinizden dolayı yeni operatörünüz yeni Sim kartınızın seri numarasını klonlu cihaz için sistemde aktifleştirmediğinden bağlanamıyorsunuz dedi, sorunun bağlantıya izin vermeyen Vodafone'da olduğunu belirtti. Vodafone müşteri hizmetlerini arıyorum bayiye gideceksiniz diyor 5 farklı bayiye gittim hiç birinin işlemden haberi yok bayiden müşteri hizmetlerini aradım yine olmadı. Bu kadar ilgisiz bir operatör olmaz, yazıklar olsun.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget