Soru 1: Garanti Bankası'na internetten, cep telefonlarından veya şubelerden yapmış olduğumuz aynı ay içerisinde 3'ten fazla kredi veya kredi kartı başvurusu olumsuz yanıtlanınca ne oluyor? Cevap otomatik ret sistemine düşüyor. Ama haklı müşteri hattına bu konuyla ilgili sorduğumda böyle bir sistemin olmadığını söylüyor. Şubeye gittiğimde ise otomatik ret sisteminden çıkmanız gerekmekte en az 3 ay başvuru yapmayın diyorlar:) Türkiye'deki bankacılık sistemimiz bu kadar çünkü. Soru 2: Garanti Bankası'na yapmış olduğum kredi ve kredi kartı başvurularımın bir diğer ret olma sebebi ise başka bankalarda bulunan borçlarım denildi ve diğer bütün bankalardan ve Findeks'ten borcum bulunmadığına dair belgeleri götürdüm ve sonuç yine bu sebepten ret! Her 3 günde bir haklı müşteri ve temsilcilerle görüşüyorum kimse düzgün bir şey söylemiyor. Kredi çekebilmem için orta risk durumundayım 870 KKB puan var.
Yorum Gönder