1 hafta önce Aras Kargo'yla anlaşmalı olan Evidea.com'dan 7 koli tabak aldım. Kurye gelmeden arayıp 7 koli var hepsini çıkaramam yardıma iner misiniz dedi. İnsanlık namına indim. Kolilerin üzerinde kırılacak eşya ibaresi olmasına rağmen kolileri yere fırlatmak suretiyle çıkarmadan bıraktı. 2 kolimde kırık tabaklar çıktı. Evidea.com ile görüştüm verdikleri kodlarla beraber Aras Kargo'yla ücretsiz iade veya değişim yapabileceğimi söylediler. Aras Kargo İstanbul Kağıthane Metro şubesi kuryesine teslim ettiğim 2 kolim 4 gündür şubede mahsur durumda. Ücret ödemeden yollayamayacaklarını söylüyorlar. Evidea.com ise böyle bir durumun söz konusu olmadığını söylüyor. Arada mağdur olan ben ve iade süresinin dolmasına az kalan tabaklarım. Birbirinden habersiz güya profesyonel bir kargo firması ve genel merkeze şikayetimi ilettiğim halde 4 5 gündür hiçbir ilerleme yok.
Yorum Gönder