Vodafone'nun, Harika. TV adı verilen hala ne olduğunu bilemediğim bir kuruma destek vermesi çok yanlış. Böyle kurumsal bir firmanın haksız yere kazanç elde eden bir şirkete destek olmasına şaşırıyorum. Harika. TV denen bu şirket beni, onayım olmadan üyesi yapıyor ve Vodafone'de bu firmayı destekler nitelikte benden ücret kesintisi yapıyor. Yazıklar olsun. Binlerce inanı mağdur ediyorsunuz. Bunun yaşlısı, okuma yazma bilmeyeni, çoluk çocuğu var... Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Sizi BİMER ve CİMER'e de şikayet edeceğim.
Yorum Gönder