7 Aralık 2016 tarihinde İstanbul Beykoz'dan Yurt dışında okuyan kızıma bir kargo gönderdim. Kargo karşı tarafa bir türlü gitmedi. Kargoya ne olduğunu öğrenmek için sayısız girişimde bulundum. Kendiniz sorgulatın dediler. Kendim zaten sorgulatıyorum fakat karşı tarafı göremiyorum dedim. İlgilenmediler. Kavacık şubesi gayet gönülsüz bir şekilde reklamasyon adı verilen bir dilekçeyi aldı. İşleme kondu mu ne oldu bilmiyorum. Zaten dilekçeme de cevap verilmedi. Çağrı merkezini aradım tekrar şubeye gitmemi istediler. Dilekçeden 25 gün kadar sonra şubeye gittim, aradan bir ay geçmeden cevap veremezlermiş. Bugün 6 Şubat 2017 hala bir cevap yok. Telefonla merkezlerine ulaşmaya çalışıyorum, ya telefonları açmıyorlar ya da bizim ilgimiz yok diye herkes bir başka telefon numarası veriyor. Sabahtan beri 10 kişiyle konuştum sonuç yok. En son Başakşehir'de takıldım. PTT santrali bile cevap vermiyor.
Yorum Gönder